Subject: FW: Ruila-Laitse tee projekteeritava jalgrattatee Elismäe mü esisest ohutusriba laiusest
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 09:57:00 +0200

Palun reg

From: Indrek Brandmeister <[email-masked]>
Sent: Friday, January 10, 2025 9:56 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Ruila-Laitse tee projekteeritava jalgrattatee Elismäe mü esisest 
ohutusriba laiusest

Transpodiameti planeeringute osakond

Lp Krista Einama

Kohtusime 9.01.2025 valla poolt Elismäe maaüksuse omanikega ja lühidalt on 
nende soovid ja küsimused järgmised:

1)kas oleks lubatav suurte mändide ja madala maakividest aia säilitamine ja 
maantee ja jalgrattatee ohutusriba laiuse vähendamine hetke lahenduse 3 
meetrilt näiteks 2 meetrile või siis selles kitsamas lõigus ka erandliku 
äärekivi lahenduse kasutamine. Kitsa lõigu asukoht siis ca pk 5+40- pk5+70. 
Lisan ka pildi aiast ja mändidest

Palume teil kujundada oma seisukoht võimalikult kiirelt.

Ette tänades.

Indrek Brandmeister

53407008

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.